seg måndag

hej,nu var det jätte jätte JÄTTE länge sen jag skrev här,men har inte haft tid,
har varit så mycket handboll och så på senaste tiden,blir även mer i helgen är ju läger(y)
har iaf varit i skolan idag helt okej,lite små segt bara.& just nu sitter jag här och
skriver en uppsats om indien och hinduismen,skit kul,verkligen..
var iaf med sandra carro&julia i helgen,trevligt värre,lägger nog in lite bilder.
men nu ska jag försöka skriva lite mer så jag blir klar någon gång,
fast det kommer jag väl aldrig bli för jag är så dålig på sånt dör..
men hare bra!

PUSS

jag&julia



carro julia sandra&jag.

vet inte riktgit vad sandra håller på med men.

Kommentarer
Postat av: carrobarrobus

hahah vafan gör sandra, tar dig på ballen eller?;)

du ser ut o gilla de iaf;)

2009-09-17 @ 10:46:11
Postat av: Anonym

ja det är klart ;)

2009-09-21 @ 11:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0